اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان پردیس بین الملل مقطع کارشناسی ارشد آزمون سراسری سال تحصیلی 99-400 دانشگاه شیراز
ثبت نام اینترنتی از تاریخ 99/8/12 لغایت 99/8/16 و شروع کالس ها از تاریخ 99/8/17 می باشد.
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی99-400 دانشگاه شیراز توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات زیر جلب می نماید.
دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شیراز به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک از طریق پست توسط دانشجو و کاملا" غیر حضوری و اینترنتی به انجام خواهد رسید و نیازی به حضور دانشجو نمی باشد. انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.
۱- ثبت نام اینترنتی:
این نوع ثبت نام بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir اعلام خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است و به تایید دفاتر اسناد رسمی محل سکونت خود رسیده است، تهیه شده باشد (عکس ۴×۳ با رزولوشن ۳۰۰dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg).
توجه: حجم هریک از فایلهای بالا از KB 300 نباید بیشتر باشد.
ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:
۱- ورود به سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir
۲- مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه شیراز و کلیک بر روی لینک ثبت نام
۳- درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه وکد ملی و تایید آن
۴- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن
۵- مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و درج شماره کاربری و رمز عبور و تایید آن
۶- مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن
۷- تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.
تذکر:
کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.
2- ارسال اصل مدارک از طریق پست پیشتاز:
ارسال کلیه مدارک تحصیلی از طریق پست پیشتاز و بارگذاری رسید پستی درفرایند ثبت نام در اتوماسیون آموزشی می باشد که می بایست به صورت زیر انجام شود.
الف- ارسال اصل و کپی مدارک تحصیلی
ب- تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه - کارت ملی- وضعیت نظام وظیفه(کارت پایان خدمت، کارت معافیت پزشکی- کارت معافیت دائم و....)- عکس
که لازم است کپی آنها در دفاتر اسناد رسمی مورد تایید قرار گیرد.
توجه:
کلیه مدارک می بایست بصورت کامل ارسال گردد. چنانچه مدارک ارسالی و مدارکی که در فرایند ثبت نام بارگذاری می شود با هم تطابق نداشته باشد ثبت نام کن لم یکن تلقی می گردد. بنابراین در ارسال مدارک و انجام مراحل فرایند ثبت نام دقت کامل بعمل آید.
مدارک لازم:
1-اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسی (فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ 31/6/99) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی(جهت دارندگان مدرک معادل کارشناسی تأییدیه وزارت علوم ضروری است)
2- پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی(لیسانس) با محتوای فرم شماره 2(مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور)ارائه نمایند.
مدارک سجلی
1- تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی.
2- تصویر پشت و روی کارت ملی با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی
3- شش قطعه عکس تمام رخ (۴×۳) تهیه شده در سال جاری. (جهت برادران مشمول معافیت تحصیلی ۱۲ قطعه)
4- تصویر مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه با مهر و تایید دفتر اسناد رسمی
کارمندان دولت
اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع
دانشجویان رتبه اول
فرم شماره 13 جهت فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی (استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
رشته های دبیری
اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید وشرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت خویش
دانشجویان سال آخر
فرم مخصوص میانگین واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل ) سال 1399 (مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)
هزینه امور ثبت نام
- واریز مبلغ -/1067000ریال( یک میلیون و شصت و هفت هزار ریال) بابت هزینه امور ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت های عابر بانک، بانک های عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی هزینه امور ثبت نام در فرایند ثبت نام)
تأکید می شود وجه ثبت نام حتما" بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شود. ضمنا هزینه پرداخت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
مدارک مالی لازم:
1- پذیرفته شدگان ، مبلغ 67000000 (شصت و هفت میلیون ریال ) نیز بابت شهریه علی الحساب که در جدول زیر آمده است به صورت اینترنتی واریز نمایند. متذکر می شود دانشجو جهت پرداخت اینترنتی شهریه خود می بایست از یکی از کارت بانک های عضو شتاب که دارای رمز اینترنتی و رمز دوم می باشد استفاده نماید.
قابل توجه پذیرفته شدگان :
مبلغ واریزی به هیچ وجه قابل برگشت نمی باشد. در ثبت نام خود دقت کافی به عمل آورید.
2- تعهد نامه محضری .(متن تعهد نامه مانند نمونه کلیک نمایید)
تصویرآخرین حکم کارگزینی وفیش حقوقی ضامن جهت ارائه به دفتر اسناد رسمی الزامی است.ضامن می بایست شاغل در یکی از ارگانهای دولتی و یا ارگانهای خصوصی معتبر و یا دارای پروانه کسب معتبر باشد.ضمناً ضامن می تواند کارمند بازنشسته دولت نیز باشد.
تذکر مهم :
(این تعهد می بایست در دفتر اسناد رسمی وباحضور داوطلب وضامن توسط دفترخانه تهیه وتنظیم ودر سربرگ مخصوص دفاتر اسناد رسمی تایپ وممهوربه مهردفتراسنادرسمی گردد درغیر این صورت از نظر دانشگاه فاقد اعتبار وغیر قابل قبول می باشد )
توجه**
تعهدنامه محضری بهمراه مدارک آموزشی باید پست پیشتاز گردد . مجوز مالی جهت ثبت نام ترم دوم دانشجو منوط به دریافت تعهد نامه مالی می باشد.
قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:
- کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به نزدیک ترین پلیس + ۱۰ در شهرستان محل سکونت خود مراجعه و فرم موافقت با معافیت تحصیلی را از پلیس + ۱۰ اخذ و در فرایند ثبت نام بارگذاری نمایند.
مدارک لازم جهت ارائه به پلیس +10
- دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)
- یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام (دریافت از فرایند ثبت نام)
- یک نسخه کپی کارت ملی
- یک نسخه کپی شناسنامه
- یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
- یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
*****
کارت دانشجویی
انجام مراحل صدور کارت دانشجوئی به محض رفع موانع همه گیری ویروس کرونا و برقراری امکان حضور دانشجویان در دانشگاه اطلاع رسانی و توزیع خواهد شد.
توجه**
شروع کلاس ها یک هفته بعد از اعلام نتایج سازمان سنجش بصورت غیر حضوری با استفاده از سیستمهای آموزش الکترونیکی و مجازی می باشد.کلیه دانشجویان می بایست شیوه آموزشی سال تحصیلی 400-99 و راهنمای استفاده از سیستمهای آموزش الکترونیکی که در سایت دانشگاه شیراز درج شده است را بدقت مطالعه نماید.
در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید با کارشناس رشته در دانشکده و بخش که اطلاعات آنها در ذیل این اطلاعیه درج شده تماس حاصل نمایید. و یا به شناسه کاربری ایشان در اتوماسیون آموزشی قسمت پیام ها مشکل خود را مطرح و پیام را ارسال نمایید.
تکمیل کارنامه سلامت جسم:
کلیه دانشجویان لازم است پس از مراجعه به سامانه سجاد به آدرس: http://portal.saorg.ir/physicalhealth کلیه صفحات کارنامه سلامت جسم را تکمیل نمایند.
تکمیل کارنامه سلامت روان:
** به اطلاع می رساند کلیه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه شیراز موظف به شرکت در "طرح کشوری کارنامه سلامت روان" می باشند،
بدین منظور خواهشمند است برای تکمیل فرم کارنامه سلامت روان خود، به نکات ارائه شده توجه نمایید.
نکته 1 کلیه دانشجویان ورودی جدید مقاطع مختلف دانشگاه شیراز (کاردانی، کارشناسی، ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی) موظف به شرکت در طرح کارنامه سلامت روان دانشجویان ورودی جدید می باشند. براساس دستورالعمل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، ثبت نام شما در نیمسال دوم سال تحصیلی منوط به تشکیل کارنامه سلامت روان و دریافت گواهی شرکت در طرح از مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه می باشد. |
نکته 2 به منظور تکمیل فرم الکترونیک کارنامه سلامت روان، وارد لینک سامانه سجادبه آدرس زیر شده و کارنامه خود راتکمیل نمایید.http://portal.saorg.ir/mentalhealth
|
نکته 3 هنگام ورود به سامانه سجاد، چنانچه قبلا در این سامانه ثبت کرده اید با نام کاربری و رمز عبور قبلی خود وارد شوید و اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، ابتدا ثبت نام کنید و سپس از طریق آیکون ورود، وارد شوید و پرسشنامه خود را تکمیل نمایید.
|
نکته 4 چنانچه رمز عبور قبلی خود را فراموش کرده اید از طریق گزینه "رمز عبور را گم کرده اید" رمز عبور جدید خود را ثبت نمایید.
|
نکته 5 به منظور صحت اطلاعات خود، به سوالات، دقیق و صادقانه پاسخ دهید.
|
نکته 6 از تکمیل نمودن فرم مربوطه توسط اعضای خانواده اکیدا"خودداری نمایید.
|
نکته 7 در صورت هرگونه سوال می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 تا 14 باشماره 09016909531 تماس حاصل نماییدو یا به این شماره پیامک نمایید و یا سوال خود را در واتساپ به این شماره ارسال نمایید. |
* پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدارک مقطع قبلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 99 بر عهده دانشجو می باشد.
پاسخ گویی به مشکلات ثبت نام اینترنتی:
ادرس پست الکترونیک sessadmin@shirazu.ac.ir
پاسخ گویی جهت اطلاع از مدارک ثبت نام: از طریق دانشکده و بخش های مربوطه صورت می پذیرد.
پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی
آدرس و کد پستی | شیراز - خیابان قصردشت- نبش قم آباد- پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز- کد پستی 7195615735 |
| شماره تماس با پیش شماره
071 |
نام و نام خانوادگی | پست سازمانی | شناسه کاربری |
|
حمیده زاهدی | رئیس آموزش دانشکده و کارشناس آموزش بخش علوم تربیتی، هنر و معماری، ادبیات و علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی | h.zahedi | 36132155 |
فاطمه پرهیزکار | کارشناس آموزش بخش مهندسی، کشاورزی، علوم، نانوفناوری | fparhizgar | 36132156 |
امیر اسددخت | کارشناس حسابدار دانشجویی | a.asaddokht | 36132157 |
عباس صالحی | وام دانشجویی | a.salehi | 36132698 |
مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز