الاسيت ببليشر

Return to Full Page

نحوه تشکیل پرونده و ثبت نام وام نوبت دوم (شهریه پرداز) در سامانه پورتال فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان

نحوه تشکیل پرونده و ثبت نام وام نوبت دوم (شهریه پرداز) در سامانه پورتال فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان


باسمه تعالی

نحوه تشکیل پرونده و ثبت نام وام نوبت دوم ( شهریه پرداز) در سامانه پورتال فاز 2 صندوق رفاه دانشجویان:

دانشجوی گرامی! لطفاً نکات زیر را با دقت مطالعه نموده و با توجه به این که پس از ورود اطلاعات امکان هیچ گونه ویرایشی وجود ندارد، در مراحل ثبت نام و ورود اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید ، هر گونه عواقب اشتباهات ورود داده صرفاً به عهده دانشجو می باشد و اداره رفاه دانشجویان هیچ گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

مهلت تحویل مدارک تا  1401/08/30 می باشد.

توجه داشته باشید ثبت نام شامل ۲ مرحله می باشد:

1-مرحله اول:  تشکیل پرونده

برای ثبت  نام و ورود به پورتال حتما  از از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نموده و در صورتی که برای جستجوی شهر و رشته تحصیلی دچار مشکل هستید، از منوی tools گزینه compatibility view settings  را کلیک نموده ودر قسمت add this website آدرس سایت را  add نمایید.

برای دانشجویانی که در پورتال دانشجویی صندوق رفاه پرونده ندارند، با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر ( فقط از ساعت 8 تا 16 ) به صفحه bp.swf.ir//  رفته و روی قسمت ثبت نام دانشجوی جدید کلیک نمایید. در صفحه ای که باز می شود کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادر مربوطه جستجو کنید. در صفحه جدیدی که باز می شود اطلاعات مورد نظر را در کادرهای مربوطه وارد کنید. به این ترتیب که در کادر مربع کلیک کرده، کلمه مورد نظر را درج و کلید جستجو را بزنید. در قسمت  اطلاعات تحصیلی برای وارد کردن مرکز آموزشی، (دانشگاه شیراز کد 10) را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. سپس روی نام دانشگاه کلیک نموده و آنرا انتخاب کنید. برای درج نام دانشکده و رشته تحصیلی نیز به همین ترتیب عمل کنید.

( در زمان تشکیل پرونده طبق راهنما برای ثبت

مرکز آموزش عالی : دانشگاه شیراز از کد ۱۰

دانشکده :دانشکده آموزش های الکترونیکی کد ۱۵

دانشکده : دانشکده پردیس بین الملل (در پورتال صندوق رفاه،  واحد قشم ثبت شده است) کد ۱۴ استفاده نمایید.   

در پورتال صندوق رفاه،  دانشجویان دانشکده آموزش های الکترونیکی(مجازی) و پردیس بین الملل(قشم) نیاز به ثبت شماره حساب ندارند و وام در اتوماسیون آموزشی(sess) ثبت می شود.)

 

لطفاً توجه داشته باشید که ورود اطلاعات چه شخصی و چه تحصیلی اعم از نوع دوره تحصیلی (نوع دوره تحصیلی برای دانشجویان روزانه، "روزانه" و برای دانشجویان شهریه پرداز. "نوبت دوم" انتخاب گردد)، مقطع تحصیلی (مقطع تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، "کارشناسی پیوسته"، برای دانشجویان کارشناسی ارشد، "کارشناسی ارشد ناپیوسته"، و برای دانشجویان دکتری پیوسته " دکتری حرفه ای" و برای دانشجویان دکتری ناپیوسته، "دکتری تخصصی ناپیوسته")، سال و نیمسال ورود و شماره دانشجویی با نهایت دقت و توجه انجام گیرد تا در مراحل بعد برای ثبت وام ها و نیز انجام تسویه حساب خللی ایجاد نشود.

لازم به ذکر است ثبت نام دانشجویان به شرطی وارد مراحل بعدی می شود که مدارک دانشجو شامل : سند تعهد محضری و دیگر مدارک به کارشناس دانشجویی در دانشکده تحویل گردد.

همزمان با ثبت نام و ورود به پورتال دانشجویی می بایست اسناد تعهد نامه محضری و دیگر مدارک را به کارشناس دانشجویی دانشکده خود تحویل نمایید که در سیستم فاز 2 ثبت گردد. در غیر اینصورت امکان ثبت وام برای شما میسر نیست.

مدارک لازم را به آدرس : شیراز- خیابان قصرالدشت – نبش خیابان قم آباد- پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز-قسمت اداری و مالی(کارشناس دانشجویی)- کد پستی ۱۵۷۳۵-۷۱۹۵۶  ارسال نمایید.

توجه: برای ورود به مرحله دوم(درخواست وام)باید مرحله اول را تکمیل نموده و توسط کارشناس دانشجویی تایید شده باشید.

2-مرحله دوم: درخواست وام

جهت ثبت درخواست وام شهریه در پورتال مراحل زیر را انجام دهید.

1- برای درخواست وام از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir  درج شماره موبایلی که بنام شخص دانشجو باشد الزامی بوده و پس از درخواست کد صحت سنجی توسط دانشجو، احراز هویت دانشجو توسط سامانه مخابراتی انجام خواهد شد. کد صحت سنجی که برای خط شما ارسال می گردد در سیستم وارد نمایید تا دسترسی ثبت درخواست وام برای شما باز شود.

2- بر روی قسمت درخواست وام کلیک نموده و گزینه وام شهریه را انتخاب نمایید.

3-  قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده و تائید نمایید و بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک نمائید.

- دانشجویانی که در پرونده آنها سند تعهد محضری ثبت نگردیده میبایست از طریق کارشناس دانشجویی دانشکده خود نسبت به تحویل و تکمیل مدارک اقدام نمایید.

- در صورت فراموشی رمز عبور با کارشناس دانشجوی دانشکده تماس حاصل فرمائید.

 

نکته مهم:

توجه داشته باشید که برای هر ترم باید درخواست وام را در سایت صندوق رفاه ثبت نمایید.

تذکر بسیار مهم: تمام قسمت ها و مشخصات خواسته شده در سند بصورت  دقیق می بایست توسط دفترخانه تکمیل شود. در صورت نقص در سند تعهد نامه و همچنین ارائه سند تعهد نامه با فرمت های قدیمی و متفرقه، متقاضی وام موظف به ارائه سند تعهد جدید می باشد.

فرم سند تعهد نامه محضری.pdf

فرم سند تعهدنامه محضری (word)
 

با عضویت در کانال تلگرام و کانال سروش اداره رفاه به آدرس refahshirazu@ می توانید از آخرین اطلاعیه ها و اخبار اداره رفاه مطلع و همچنین فرم های مربوط را دریافت نمایید.

در صورت داشتن سوال یا بروز مشکل با شماره ۳۶۱۳۲۶۹۸-۰۷۱ (کارشناس دانشجویی ) تماس حاصل فرمایید.