maintop

 
 

مشخصات رشته های  كارشناسی ارشد علوم تربیتی جهت سال تحصيلي 93-92



  • رشته مدیریت آموزشی
    • گرایش :  ---
      • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) :
      • ظرفیت :
      • منابع آزمون :  اصول مدیریت آموزشی - اصول برنامه ریزی آموزشی- رفتار سازماني - زبان تخصصی
      • كارشناسی های مرتبط: :  كلیه رشته ها

 

 

  • رشته تربیت بدنی
    • گرایش : فیزیولوژی ورزشی
      • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) : 
      • ظرفیت :
      • منابع آزمون : اصول بنيادي فيزيولوژي ورزشي دكتر گائيني – فيزيولوژي ورزشي 5 استاد – زبان تخصصي
      • كارشناسی های مرتبط: :  كلیه رشته ها

 

 

  • رشته تربيت بدني
    • گرایش : رفتار حركتي
      • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) : 
      • ظرفیت  :
      • منابع آزمون : رشد و تكامل حركتي، دكتر نمازي، دكتر اصلان خاني/ يادگيري حركتي، واعظ موسوي/ زبان تخصصي
      • كارشناسی های مرتبط :  كلیه رشته ها

 

 

  • رشته روانشناسي 
    • گرایش : روانشناسي باليني
      • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) : 
      • ظرفیت :
      • منابع آزمون : اصول روانشناسي باليني/آسيب شناسي رواني/روانسنجي/آمار/روش تحقيق/روانشناسي رشد/روانشناسي شخصيت/ نظريه هاي روان درماني
      • كارشناسی های مرتبط :  كليه رشته هاي روانشناسي( با معدل بالاي 14)، رشته هاي مشاوره، دكتراي حرفه اي پزشكي، مددكاري اجتماعي و پرستاري( با معدل بالاي 15 )    

   توجه: داوطلبان رشته روانشناسي باليني چنانچه معدل آنها 15 يا بالاتر باشد مي توانند جهت مصاحبه شركت نمايند.داوطلبان رشته هاي غير باليني، اگر در مصاحبه دانش كافي داشته باشند با اخذ 15 واحد پيش نياز از دروس دروه كارشناسي باليني مجاز به ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته مي باشند.


  • رشته روانشناسي
    • گرایش :  روانشناسي تربيتي
      • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) : 
      • ظرفیت :  نفر
      • منابع آزمون : روانشناسي عمومي(هيلگارد)- روانشناسي پرورشي(سيف)- روش تحقيق (دلاور)- آمار(دلاور)- رشد1 و2 (برك)
      • كارشناسی های مرتبط: : كليه رشته ها 

                                                                                         

                                                                                      • رشته تاريخ و فلسفه تعليم و تربيت 
                                                                                        • گرایش :  ----------
                                                                                          • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) :
                                                                                          • ظرفیت :  نفر
                                                                                          • منابع آزمون : فلسفه تعليم و تربيت، روش تحقيق ، مباني و اصول تعليم و تربيت ، تعليم و تربيت اسلامي، كليات فلسفه، روان شناسي تربيتي
                                                                                          • كارشناسی های مرتبط: : كليه رشته ها 
                                                                                      • رشته روانشناسي
                                                                                          • گرایش :  روانشناسي و آموزش كودكان استثنايي
                                                                                            • تاریخ آزمون شفاهی (مصاحبه) :   
                                                                                            • ظرفیت :  نفر
                                                                                            • منابع آزمون : آمار و روش تحقیق (دکتر دلاور)_ سنجش، اندازه گیری و تشخیص (دکتر علی اکبر سیف، دکتر حمزه گنجی، روان آزمایی آناستازی ترجمه محمد نقی براهنی)_ روانشناسی کودکان استثنایی (کودکان استثنایی کافمن و هالاهان ترجمه مجتبی جوادیان) _ آموزش و پرورش کودکان استثنایی (کودکان استثنایی کافمن و هالاهان ترجمه مجتبی جوادیان، کودک عقب مانده ذهنی نوشته رابینسون و رابینسون ترجمه دکتر فرهاد ماهر )_ روانشناسی عمومی (زمینه روانشناسی هیلگارد ترجمه دکتر حسن رفیعی جلد 1) _ روانشناسی رشد(کودکی و نوجوانی) (رشد و شخصیت نوشته ماسن ترجمه مهشید یاسایی) _ متون تخصصی به زبان انگلیسی
                                                                                            • كارشناسی های مرتبط: كليه رشته ها و گرايش هاي روانشناسي و علوم تربيتي و توانبخشي
                                                                                      • تعداد دفعات بازدید :33787